Overslaan naar inhoud


ALGEMENE VERKOOPVOORWAARDEN

  1. De opdrachtgever - klant doet uitdrukkelijk afstand van zijn eigen standaardvoorwaarden, ook indien deze zijn opgesteld na deze algemene verkoopvoorwaarden. Om geldig te zijn, moet elke afwijking vooraf uitdrukkelijk schriftelijk worden overeengekomen.
  2. Onze facturen zijn betaalbaar binnen 10 kalenderdagen, tenzij op de factuur of de bestelling een andere betalingstermijn is vermeld. Bij niet-betaling op de vervaldag, O'dit Advisory & Academy bv behoudt zich het recht voor om een vaste rentevergoeding te vragen van 10% van het nog verschuldigde bedrag. O'dit Advisory & Academy bv is gerechtigd bij niet tijdige betaling iedere dienstverlening zonder voorafgaande waarschuwing op te schorten. 
  3. Indien een betaling meer dan zestig (60) dagen na de vervaldag nog openstaat, O'dit Partners behoudt zich het recht voor een beroep te doen op de diensten van een incassobureau. Alle juridische kosten zijn voor rekening van de opdrachtgever - klant.
  4. O'dit Advisory & Academy bv verbindt zich ertoe zich in te spannen om performante diensten tijdig te leveren in overeenstemming met de overeengekomen termijnen. Geen van haar verplichtingen kan echter worden beschouwd als een resultaatsverplichting. O'dit Advisory & Academy bv kan in geen geval door de opdrachtgever - klant worden gevergd om als derde te verschijnen in het kader van een door een eindverbruiker tegen de opdrachtgever ingediende vordering tot schadevergoeding. 
  5. Om ontvankelijk te zijn, O'dit Advisory & Academy bv moet binnen de 8 dagen na de levering van de diensten op de hoogte worden gebracht van elke klacht door middel van een aangetekend schrijven op haar maatschappelijke zetel.
  6. Al onze contractuele relaties worden uitsluitend beheerst door België wet.

SPECIFIEKE VERKOOPVOORWAARDEN VOOR OPLEIDINGEN

7.    Documentation

Supporting documents (slides, readings,..) are distributed to all participants. For some training, books are given. 

8.    Content of the training

The content is tailored to the needs of the participants and is in constant evolution. Therefore, O’dit Academy reserves the right to modify the program without prior notification.

9.    Organization of the training

Unless mentioned otherwise, all trainings are organized at the O’dit Academy HQ, Vijfhuizenstraat 3, 9140 Temse.Coffee breaks and lunches are provided for each full day session. The time schedule is from 9 am until 4 pm.

10. Cancellation / Schedule changes of training by O’dit Academy

At times, it might be necessary to cancel or reschedule training. The O’dit Academy will provide advance notice of any change and, in doing so, will not be entitled to indemnities related to the cancelling or rescheduling of training. 

11. Registration process

A participation is only registered when the online subscription form is fully completed. 

12. Registration confirmation

An invoice will be sent to the billing address after the registration has been received. It is required that O’dit Academyreceives the payment of the invoice prior to the date of training. Persons who did not pay beforehand will not be authorized to attend the training unless they can demonstrate that the payment has been processed. 

13. Cancellation by the participants

Cancellation must be notified in writing and must be sent by email to lien@oditpartners.be. If Participant cancels his registration before the event, fees are payable as described below:

  • If cancelled more than a month before the event, 25% of the fee is due and payable.
  • If cancelled between two weeks and one month before the event, 50% of the fee is due and payable. However, a complete set of documentation will be sent to the participant.
  • If cancelled within two weeks before the event, 100% of the fee is due and payable. However, a complete set of documentation will be sent to the participant.

Each participant may be replaced by a colleague at no cost as long as the change is confirmed by writing at least 3 days before the training. 

All the prices indicated are exclusive VAT . The VAT rate applicable is the one at the date of the registration. The price includes access to the seminar, handouts, lunch and coffee -breaks. 

14. Billing address

The invoice is sent by the O’dit Advisory & Academy bv to the billing address indicated on the registration document. Please be aware that any change in the invoice data after issuing of the invoice based on your choice will be subject to an administrative fee of 50 euro excl. VAT.